ilk saatim

İlk saatimle ilgili olarak ilk hatırladığım çok büyük olduğuydu. Bu saati dedem babama hediye etmişti. Ben de babamdan istedim. Sınıfta alay konusu oluyordu bu büyük ve ağır saat. “Nasıl taşıyorsun o saati?” en çok sorulan soruydu. Biraz canım sıkılırdı. Bu saatin arka kapağı kabartmalıydı onlara bakardım hayranlıkla. Ama saate iyi de bakmadım, çok hor kullandım ve günün birinde artık kullanılamaz hale gelince bir kenara bıraktım. Şimdi büyük saat kullanmanın moda, vitrinlerde hep büyük saatler var. Gazeteyi açıp bakıyorum Barack Obama’nın da kolunda koca bir saat. Benimle alay eden arkadaşlarım da artık büyük saatler kullanıyor🙂

Bir Cevap Yazın

