okur mektubu 1


(…)tarih: 26 Ocak 2009 Pazartesi 10:14
konu: yardım

merhaba, otomatik bir saatim var (Omega), saatimi seviyorum, ancak power reserv 2 gün olmasina ragmen saat bazen duruyor, moralimi bozuyor.. satici kol hareketiyle calisir demisti azicik sallamak yeterliymis, hareketli bir yasantim yok belki ondan, bilmem. Gun icinde fazla yurumem bilgisayardan rapor okumak imza atmak disinda kollarim pek calismaz, spor yapacagim zamansaati cikartirim saate bir sey olur korkusundan. pilli saatlerden hoslanmamacaba bu saati satip yerine kurmali bir saat mi alsam? ne dersiniz? yardim ederseniz sevinirim.tesekkur

Merhaba,

Yeni bir saat almanıza gerek yok. Aslında hemen her otomatik saat temelde kurmalı bir saattir. Yani kurmaya razı iseniz elinizdeki saati kurabilirsiniz, kurma kolunu ileri geri hareket ettirin, dikkat etmeniz gereken tek şey çevirirken aşırı güç kullanıp fazla zorlamamak sadece, güle güle kullanın🙂

Bir Cevap Yazın

